Anatomi af en artikel indsendelse

Skriftligt og indsende artikler til udgivere for at fremme din virksomhed er tjenesteydelser og produkter et klogt valg for enhver iværksætter. Den eneste omkostning for denne form for markedsføring projekt er din tid, og hvis du ønsker de maksimale fordele, beløbet du betaler din korrekturlæser/editor.

Mange mennesker er overvældet af indsendelse proces og vide ikke hvor man skal begynde. Jeg har skitseret nedenfor de ti skridt jeg tager med hver artikel indsendelse projekt. At have en proces på plads gør organisering indlæg så meget lettere og fjerner forvirring om, hvor hvad man skal gøre først.

1. start med at have din artikel læser korrektur og derefter føje den til din hjemmeside. Sørg for at du har en fængende titel og en by-line, der tvinger læsere til at gribe ind.

2. Brug en tekst til HTML-værktøj til at formatere din by-line, så din URL vil blive vist live, når din artikel er lagt på et websted. Jeg anbefaler du bruger værktøjet på

3. indsamle de oplysninger, du skal bruge til de fleste indsendelse websteder, herunder: titel, forfatternavn, adresse, telefonnummer, e-mail, website URL, emne, to line Resume af artiklen,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *